tirsdag den 8. juli 2014

Boys month #4: Et af yndlingssættene


Et af mine yndlingssæt til bassen er det her. Elsker det sæt!! Bodyen er syet efter Regenbogenbody mønstret som kan findes her. Det er et gratis mønster og det har en super pasform efter min erfaring. Den er syet i den lækreste stribede jersey købt i Videbæk og ribben er fra stof og stil. Elsker de farver sammen og så er jeg stribe-tosset :) Bukserne er de samme som dem jeg syede her og har nu fundet nummeret på det ottobreblad det er fra. Det er model 2 fra 1/2012. De er bare så fine :)



Og så er jeg blevet færdigt med den endelige prøvedragt før jeg sætter saksen i det rigtige stof til dåbsdragten (skal lige have det købt først i øvrigt hehe). Ja smuk er den ikke hehe men håber i kan se igennem stoffet. Synes den er blevet meget fin og glæder mig til at prøve den på MC i morgen for at se om den passer som den skal. Det har været en længere process at få lavet mønstret men tror den bliver super god. Det her er "bund-dragten" og så skal han have en vesten udenpå og en butterfly på og en hat af samme stof som vesten. Hatten skal han først have på efter kirken tror jeg...eller før og efter kirken. Har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Kommer også lige an på om jeg nå at få den syet...synes vi nærmer os den. 3. august med hastige skridt og bassen tager meget af tiden.



3 kommentarer:

gugge/Katrine sagde ...

Hvor er han dog fin. Jeg kan godt forstå, at det er dit yndlingssæt. Jeg er så imponeret over alt det tøj du selv har lavet til ham!
Glæder mig til at se dåbsdragten i det rigtige stof.

Unknown sagde ...

Tak skal du have. Ja det er da egentlig blevet til en del efterhånden. Men der er stadig meget mere jeg ikke har vist endnu og noget han ikke kan passe endnu.
Ja jeg er også rigtig spændt på at se hvordan dragten bliver når den er færdig :)

Helles Home-made sagde ...

Flot sæt Jani. Enig i, at bodyen har en super pasform. Glæder mig til at se dåbsdragten :-) imponerende så meget du får lavet.