torsdag den 17. juli 2014

Boys Month #6: Bodyer

Her er lidt af de bodyer jeg har syet til bassen. Alle bodyerne er syet efter regenbogenbody mønstret som jeg tidligere har nævnt. Jeg har varieret lidt med ærmerne og halsudskæringen. Jeg er helt klart mest til den almindelige halsudskæring med knaplukning i den ene side frem for den amerikanske. 
 Stoffet her er fra den tyske net-stofbutik Königreich der stoffe og ribben er fra stof og stil. Fortryder lidt at jeg ikke lavede rib i ærmerne. Det er altså lidt mere praktisk når ærmerne er lidt for lange. Men kan være jeg syer det i en dag hvis jeg får tid.

 Dette stof har jeg købt i Xo Ein Ding´s netshop købt for længe siden. Elsker det stof. Ribben er endnu en gang fra stof og stil.

 Det fine stof herover er med små søde stjerne (lidt svært at se på billedet) og er købt i stof 2000.

Helt klart et af mine yndlingsstoffer er det her brune stof med hvide dødningehoveder. Det er bare så fint og drenget på en fed måde så det hele ikke bliver blå/grøn. Det er også købt i den tyske net-butik som nævnt ved det første billede. Er SÅ træt af at jeg ikke købte mere end en halv meter da jeg bestilte det for 100 år siden. MC har desuden et par smække og en hue i det men har heller ikke ret meget stof tilbage så det er begrænset hvad mere jeg kan sy. Men nogle lommer kan der da blive til :)

Ingen kommentarer: