mandag den 7. juli 2014

Boys month - præsentation


Til de nye læsere der kigger forbi i forbindelse med Boys Month og selvfølgelig også til jer jeg har haft glæden af lidt længere tid, vil jeg lige fortælle lidt kort om mig selv.

Jeg hedder Jani og er 30 år. Bor i midtjylland med min dejlige mand og vores endnu dejligere søn Mads Christian på 3,5 måned. Min blog er forholdsvis ny, men har kredset om ideen i lang tid. Har altid været en kreativ pige og elsker at pusse-nusse og hygge med noget kreativt. Ideerne er jeg sjældent den første der finder på, men finder rigtig meget inspiration her bloglovin.com og på pinterest.

Min blog indeholder lidt af hvert fra min hverdag. Lige nu fylder barsel og baby-hygge selvfølgelig en del i min hverdag og det er da også bassen der nyder bedst af mine kreative sysler i form af tøj osv. jeg laver til ham. Jeg er mest til syning men hækler også en gang i mellem, så det der vil fylde mest på bloggen er helt sikkert MC´s garderobe. Jeg har også syet lidt til mig selv og med tiden vil jeg rigtig gerne til at sy endnu mere til mig selv (læs: når de der dumme graviditetskilo har forladt mit korpus og jeg kan holde ud at se på mit spejlbillede igen!).

Det var lidt om mig...glæder mig til at kigge rundt på alle i andre kreative kvinders fine blogge!!


6 kommentarer:

FrkTURKIS sagde ...

Fin præsentation. Dejligt, at du har lyst til at være med i BM2014 - og skønt billede :-)

Anonym sagde ...

Godaften
Jeg har lige læst hele din blog igennem ..hvor er den bare inspirerende
sikke kreativ du er, og fedt tøj du får syet til sønnen
Anita

Unknown sagde ...

Tak skal du have :) Det er dejligt at kunne være med! Det er et rigtig godt initiativ så det vil jeg selvfølgelig gerne være med i :)

Unknown sagde ...

Hej Anita. Tusind tak for de rosende ord :)

Pia (KreativePips) sagde ...

Hej - jeg har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at se hvad du får lavet til MC. vh Pia

Unknown sagde ...

Hej Pia. Dejligt at høre. Håber jeg lever op til forventningerne ;)